Teater, Drama & Dans

Dancecamp, weekendhold
På denne svedige dansecamp skal vi prøve mange forskellige stilarter bl.a. HipHop, moderne dans, jazz, K-Pop og fremfor alt danseglæde. Du vil her møde nogle af ungdomsskolens seje undervisere og få en masse nye venner! Lørdag+ Søndag 10-15 Datoen er ikke helt på plads endnu! Der er overnatning fra lørdag til søndag, hvor vi skal danse, hygge og se dansefilm. Kom og vær med. Du behøver ikke have erfaring med dans for at deltage. Pris 75,00 kr
Julemusical 2024
En julemusical for hele familien.
Musical, Blad
Hver dag under musicalen udgiver vi et blad. Går du med en journalist i maven, så kan du lægge dine kræfter i bladet. Deadlines skal overholdes, interview skal laves, billeder skal findes, bladet skal trykkes og uddeles til tiden - Der er tryk på og det er rigtig sjovt.
Musical, Foto og PR
Der skal tages mange billeder under prøverne og selve musicalen. Vi laver plakater, skriver artikler til aviserne og vores hjemmeside, hvor der selvfølgelig også skal være billeder.
Musical, Skuespiller
Som skuespiller skal du til audition. Her skal du synge, danse og læse lidt op. Det er ikke noget særligt, så du skal ikke være nervøs. Det er kun så vi kan finde den bedst mulige rolle til dig. Optagelsesprøverne starter op i december, og du får nærmere besked om, hvornår du skal møde ind.
Musical, Tekniker
Kan du lide, at arbejde med teknik eller video? Så skal du melde dig som Tekniker. Vi sørger for opsætning af højtalere, lamper, lys- og lydmixer samt video kameraer. Under forestillingen skal der køres videokameraer, føres følgespot, afvikles lyd og lys.
Musical - voksne 2023/24
Station Next
Har du lyst til at lære at producere film med andre filmfreaks, og med professionelle filmfolk som underviser, så er Filmvæksthuset noget for dig. - infomøde 12+13/9 kl. 17:00 på Filmskolen, Fægtesalsvej 7, 2650 Hvidovre. Læs mere på station-next.dk
Teaterhold, HUC
Har du ambitioner om at spille teater. Vi vil arbejde med at blive dygtigere og mere målrettede. Med teater øvelser, tekst arbejde, og krop i rum, går vi fra leg til skuespil, og får oplevelsen af, hvad det vil sige at stå på en scene, at videregive en historie; fiktiv eller virkelig oplevelse fra eget liv eller andres. At finde ud af hvad det vil sige at spille teater, og spille foran et publikum. Teater er en holdsport hvor man løfter i flok.

Senest opdateret 25.10.2023 22:12 af AOMOE