Hold på Karlsminde

E-Sport Gasværket
Dette hold er til dig, der elsker at spille Counter Strike, nybegynder som ekspert. Vi kommer til at kigge på ting som strategi, kommunikation, maps, analyse af kampe og hold fællesskab for det er nemlig alle vigtige ting, der gør det nemmere at spille som hold og som individuel spiller.
E-sport i HUC
E-sport på Karlsminde
Counter-Strike: Global Offensive
Engelsk, Karlsminde
Vi skal skabe et sjovt hold, hvor vi på en masse forskellige måder, har mulighed for at øve engelsk og derigennem blive bedre både mundtligt og skriftligt. Vi arbejder seriøst, men på en måde, der giver plads til sjov, film, sange o.lign.
Fransk Karlsminde
Kom ud og vær med til at blive bedre til fransk. Her kan du få hjælp til de franske lektier, lære fransk til turistbrug og bage franske kager
Fritidsklub Karlsminde 2023/24
Alle, der går i 6. klasse, i Gribskov Kommune, har fået tilsendt en folder om Fritidsklubben. Den folder kan du også hente her. Du har også mulighed for at hente tilmeldingen.
knallertkørekort på Karlsminde - Tilmelding
Hvis du gerne vil tage dit knallertkørekort i Græsted, Græsted Hovedgade 29, skal du melde dig på dette hold. Der kommer SMS til dig, når dit hold starter. Du bliver automatisk tilmeldt førstehjælpskursus, når du får plads på knallertkøreskolen.Det er vigtigt man har sin egen personlige mail, når man skal tage knallertkørekort, den skal bruges til dit førstehjælpsbevis.
Rollespil / brætspil, Bl.a. med Dungeons and dragons.
Der findes en forunderlig verden ud over Ludo og Matador der venter på dig, der er villig til at sætte dig ned og skabe gode fortællinger og sjove oplevelser i fællesskab. Kan du lide spil, men synes måske det er federe, at spille med folk der sidder over for dig ved et bord? Så er dette hold noget for dig!
Spansk - Karlsminde
Hasta Luego ! ! ! Spanien er andet end Mallorca og grisefester … Spanien er spændende mad – god musik – livlige mennesker Spanien er lige til at gå til, og vi skal muntre os på spansk manér. Når holdet slutter, kan du deltage på en FRIVILLIG tur til Madrid, sidst i sæsonen, hvor du kan teste dine færdigheder.
Sy og design
Alle kan være med. Du vil lære at sy samt skabe dit eget designede garderobe. Vi tegner og skaber mønstre til disse ideer. Jeg vil guidet dig igennem, det at kunne skabe en ide, til at kunne formidle det til et stykke beklædning. Vi vil arbejder meget med form, farve og komposition for at kunne udtrykke et smukt design. Kom endelig med ønsker og ideer. Jeg glæder mig til at se dig..
Twitch - Live Streaming
Vil du gerne leve af at streame? Måske kan vi hjælpe dig i den rigtige retning.
Tysk, Karlsminde
Gennem sjove aktiviteter som lege, film, musik mm. Bliver du bedre til at tale, så du kan klare dig som turist i Tyskland. Du kan få hjælp til lektierne, hvis noget driller . . durch für . . Når vi slutter, kan du deltage i en FRIVILLIG tur til Berlin.
Ungdomsbladet, se deres hjemmeside
Vil du være med til at skabe Gribskovs nye ungdomsblad? Vi nedsætter en redaktion, hvor der er brug for alle typer redaktører, sportsjournalister, politikskribenter, podcastværter, fotografer, digtere, billedkunstnere... Kort sagt er der brug for alle, der drømmer om at skabe og udgive.
Unge ord og billeder, se deres hjemmeside
Dette fag er for dig, der skriver digte, noveller, artikler eller tankespind eller skaber billedkunstmed blyant, pensel eller kamera! Til jul udgiver vi sammen bogen UNGE ORD & BILLEDER fra Gribskov, hvor vi samler ord og kunst fra kommunens unge i en flot coffe-etablebog.

Senest opdateret 25.10.2023 12:39 af AOMOE