Friluftscamp, uge 27

Næste Friluftscamp er uge 27, 2024

Friluftscamp er den første uge i sommerferien, fyldt med masser af oplevelser, læring, fysisk aktivitet, sjov og udfordringer i naturen, i fællesskab med andre jævnaldrende. Vi mødes hver dag kl. 8.30 - 15.30, og det er for dig som er mellem 10 og 14 år.

Vi mødes på et dejligt sted i Gribskovs natur.

Friluftscampen afholdes af Grejbanken, Gribskov Ungdomsskole, og kvalificerede instruktører står for at gennemføre ugens program på en sikker og hensigtsmæssig måde.

Der er tilmelding på Ungdomsskolens hjemmeside.

Ved spørgsmål, kontakt naturvejleder Thomas; 72496362.

Herunder ses programmet for 2023:

Kære deltagere på Friluftscamp 2023, og forældre.

Så er det snart sommerferie, og vi starter ud med en masse gode oplevelser i naturen.

Friluftscampen foregår i tidsrummet 8.30 – 15.30.

Mandag – torsdag mødes vi ved Høbjerghytten, Ved Skoven 6, 3200 Helsinge.

Fredag mødes vi ved Østmolen i Gilleleje, Strandalle 8. (Man kan også møde ind på Helsinge station kl. 8.25; retur 15.30)

Ved afbud eller forsinkelser, send en SMS til Thomas, så vi ikke venter forgæves; 72496362

Uge 26 Mandag Tirsdag Onsdag Torsdag Fredag
Tovholder Thomas, Sandie, Laura og Lærke
Instruktør Thomas, Sandie, Laura og Lærke Thomas og Michael Sonniks Thomas og Jesper Kondo Christian, Naturstyrelsen Jesper Kondo
Sted Høbjerghytten

Esrum Sø

(Vi kører i bus)

Gribsø

(Vi tager toget)

Høbjerghytten Gilleleje
Aktivitet Lejrliv, lege, bålmad, discgolf m.m. Kanotur Træklatring, leg og bålhygge Flå et rådyr Vandaktiviteter og strandlege

Påklædning skal være praktisk, og i forhold til vejret. Vi er ude hele tiden.

Medbring regntøj, varmt tøj og gerne skiftetøj. Desuden badetøj og håndklæde om fredagen. Man må gerne have snittekniv, kikkert, fiskenet, tændstål eller andre sjove ting med.

Husk desuden madpakke og vanddunk.

Vi har frugt, snack og saft. Torsdag laver vi dog et fuldt måltid.

Hvis der er noget særligt vi skal vide om et barn, giv venligst besked.

Friluftscamp arrangeres af Gribskov Ungdomsskoles Grejbank, Thomas Lindum, 72496362 /

thlin@gribskov.dk

Thomas er tovholder for ugen, sammen med Sandie, Laura og Lærke; desuden forskellige eksperter vi får besøg af til de forskellige aktiviteter.

Ved deltagelse i Friluftscamp 2023 giver forældre tilladelse til at børnene deltager i kanosejlads, kajaksejlads, badning og træklatring. Uddannede og ansvarlige instruktører står for aktiviteterne, og overholder gældende normer for aktiviteterne.



Senest opdateret 07.08.2023 15:36 af THLIN