Kinesisk, Karlsminde

Kinesisk er verdens mest talte sprog og nu er det også kommet til Gribskov!
Faktisk er kinesisk ikke ret svært og med kinesisk på skemaet, skal du både lære om det kinesiske sprog og kul­tur. Du vil lære nogle nyttige kinesiske fraser og skrive skrifttegn. Vi skal lære om kinesisk kultur lige fra kinesi­ske stjernetegn til kinesiske popstjerner. Vi skal lave kinesisk mad og prøve kræfter med spisepinde.
Kinesisk er også et gymnasiefag og vi får besøg af nogle studenter.

Kinesisk er verdens mest talte sprog og det er selvfølgelig også kommet til Gribskov og Ungdomsskolen.

Faktisk er kinesisk ikke ret svært og med kinesisk på skemaet, skal du både lære om det kinesiske sprog og kultur. Du vil lære nogle nyttige kinesiske fraser og skrive skrifttegn.

Vi skal lære om kinesisk kultur lige fra kinesiske stjernetegn til kinesiske popstjerner. Vi skal lave kinesisk mad og prøve kræfter med spisepinde.

Kinesisk er også et gymnasiefag og vi får besøg af nogle studenter, der allerede har været i Kina og prøve deres kinesiskkundskaber af.

Kina har så meget at byde på, så kom og vær med!

Kinesisk, Karlsminde
Kinesisk er verdens mest talte sprog og nu er det også kommet til Gribskov!
Kinesisk er også et gymnasiefag og vi får besøg af nogle studenter.
Man. 19:00-21:30
Startdato