Engelsk, Gasværket

Vi skal skabe et sjovt hold, hvor vi på en masse forskellige måder, har mulighed for at øve engelsk og derigennem blive bedre både mundtligt og skriftligt.
Vi arbejder seriøst, men på en måde, der giver plads til sjov, film, sange o.lign.

Vi arbejder seriøst, men på en måde, der giver plads til sjov, film, sange og lignende.

YOU NAME IT ! ! !

Når holdet slutter, kan du deltage på en FRIVILLIG tur til London sidst i sæsonen, hvor du kan teste dine færdigheder. Ungdomsskolen giver tilskud til turen, men du skal forvente en egenbetaling på 1200,- kr.

til selve rejsen og 1200,- kr. til entre, mad og transport. Derudover skal du beregne lommepenge.

Engelsk, Gasværket
Tir. 19:00-21:30
Startdato
21.09.2021