Diner og Café

Hvordan er det at have et job?
På Karls Diner får du mulighed for at prøve at være i køkkenet og tilberede det vi har på menuen, du skal være med til at servere, og betjene kunderne som kommer her.
Tidsrum: Lør. 13:00-18:00
Startdato: 7. september 2024
Slutdato: 24. maj 2025
34 undervisningsgange
Aldersgruppe: Til og med 18 år
Klassetrin: Fra og med 7. kl.
Tilmelding fra: 29. juli 2024
Tilmeldingsstatus: Åbent for tilmelding

Undervisere: Sonny Tørngreen Schmidt, Jeanett Groth

Karlsminde
Græsted Hovedgade 29
3230 Græsted
Tilmeld dig eller via

(Karls)Diner & Café

Glæder du dig til at komme i arbejde og tjene dine egne penge? Så er Karls Diner og Café det bedste sted at starte.

Karls Diner & Café er blevet etableret i samarbejde med Gribskov Ungdomsskole/Karlsminde Ungdomsklub.

På Karls Diner og Cafe får du mulighed for at prøve, at være i køkkenet og tilberede det vi har på menuen. Du skal være med til at betjene de kunderne som kommer. Der vil være en medarbejder fra ungdomsklubben med på sidelinjen og sørger for alt det praktiske som oplæringen, rengøring og at hygiejne er i orden. Du kan få erfaring med hvad det vi sige, at have et rigtig job.

Når holdet slutter vil du få en anbefaling, som du kan bruge når du søger arbejde.