Hold på Karlsminde

E-Sport Gasværket
Dette hold er til dig, der elsker at spille Counter Strike, nybegynder som ekspert. Vi kommer til at kigge på ting som strategi, kommunikation, maps, analyse af kampe og hold fællesskab for det er nemlig alle vigtige ting, der gør det nemmere at spille som hold og som individuel spiller.
E-sport i HUC
E-sport på Karlsminde
Counter-Strike: Global Offensive
Fritidsklub Karlsminde 2023/24
Alle, der går i 6. klasse, i Gribskov Kommune, har fået tilsendt en folder om Fritidsklubben. Den folder kan du også hente her. Du har også mulighed for at hente tilmeldingen.
knallertkørekort på Karlsminde - Tilmelding
Hvis du gerne vil tage dit knallertkørekort i Græsted, Græsted Hovedgade 29, skal du melde dig på dette hold. Der kommer SMS til dig, når dit hold starter. Du bliver automatisk tilmeldt førstehjælpskursus, når du får plads på knallertkøreskolen.Det er vigtigt man har sin egen personlige mail, når man skal tage knallertkørekort, den skal bruges til dit førstehjælpsbevis.
Twitch - Live Streaming
Vil du gerne leve af at streame? Måske kan vi hjælpe dig i den rigtige retning.
Ungdomsbladet, se deres hjemmeside
Vil du være med til at skabe Gribskovs nye ungdomsblad? Vi nedsætter en redaktion, hvor der er brug for alle typer redaktører, sportsjournalister, politikskribenter, podcastværter, fotografer, digtere, billedkunstnere... Kort sagt er der brug for alle, der drømmer om at skabe og udgive.

Senest opdateret 25.10.2023 12:39 af AOMOE