Unge og spiritualitet

Er du nysgerrig på det spirituelle univers? Har du lyst til personlig udvikling og mere selvtillid, så er dette hold måske noget for dig. Jeg vil hver gang føre os gennem en guidet healings meditation. Du vil lære at heale dig selv, få dig selv i ro hvis du f.eks. har tildens til lidt angst, eller bekymring i forbindelse med en prøve eller eksamen.

Sy og design

Aldersgruppe
Til og med 18 år
Klassetrin
Fra og med 7. kl.
29. juli 2024
Åbent for tilmelding
Gribskov Ungdomsskole, sted er ikke fastsat
placeholder placeholder
Tilmeld dig eller via

Unge og spiritualitet

Det jeg tilbyder, en indføring i min tolkning af den åndelige verden og det spirituelle univers. Jeg beskæftiger mig bl.a. med healing, clairvoyance, afdøde kontakt, og guidede meditationer. Der vil være mulighed for at påvirke hvilke emner vi særligt skal tale om fra gang til gang. Det kan være nogle af ovenstående emner, herunder også hvordan vi sammen, ved hjælp af nogle sjove øvelser kan finde ud af om du er særligt sensitiv. Måske du kender det at komme ind i et rum og du med det samme kan fornemme en stemning, enten en god eller mindre god. Du kan få værktøjer til at beskytte dig mod disse stemninger så du bedre kan være sammen med en stor gruppe af mennesker, uden du bliver påvirket af det.

Jeg vil hver gang føre os gennem en guidet healings meditation og i får også mulighed for at gennemføre et Reiki 1 kursus (det man kalder healing til husbehov) Hvor du lære at heale dig selv, få dig selv i ro hvis du f.eks. har tildens til lidt angst, eller bekymring i forbindelse med en prøve eller eksamen. I vil også få et kursusbevis på i har gennemført kurset. Hver gang vil jeg også slutte af med en lukkemeditation.

Om mig kan jeg fortælle at jeg har alle mine spirituelle uddannelser fra Marzcia Techau, spirituelt medie og Reikimester. Måske i kender Marzcia fra tv, hvor hun bl.a. har medvirket i ånderne banker på, ånderne vender tilbage og senest i udsendelsen, ” min søster ser spøgelser ”

Jeg er uddannet clairvoyant rådgiver, Reikimester (med ret til selv at uddanne Reikihealere), jeg har forskellige kurser, bla, healing af indre barn, spirituel healing, englehealing, karmisk healing (healing af tidligere liv ) healing af kræftramte og husrensningskursus.