Motorsport og Mekanik

HUSK det er BÅDE for drenge og piger. Lær om motorer, reparer dem - vi skal køre gocart, og se supercross i Herninghallerne - du skal også selv prøve en crosser.
Du behøver ikke selv at have en knallert.
Motorsport og Mekanik
Du behøver ikke selv at have en knallert.
Tir. 19:00-21:30
Startdato
17. september 2024
Slutdato
11. marts 2025
22 undervisningsgange
Til og med 18 år
Klassetrin
29. juli 2024
Åbent for tilmelding

Vis

Helsinge Ungdomscenter
Kanutskivej 5
3200 Helsinge
Tilmeld dig eller via

Kom og lær’ at reparere din egen knallert på ungdomsskolen.

I værkstedet, kan du få en teoretisk gennemgang, af de 2 takt og 4 takt motor, af gearkassen og hvad der ellers er behov for. Hvis du har en knallert, crosser eller andet køre tøj på 2 hjul med motor der ikke rigtig vil kører, får vi også tid til at kigge på den.

Du vil også lærer hvordan en motor er bygget op, og lidt om hvordan, du får den til at køre bedre - men ikke hurtigere.

Du vil du få kendskab til motor cykle og gokartsport, der vil også være udflugt til en crossbane, hvor du selv kan komme ud og køre på en motocrosscykel.

HUSK, at motorsport og mekanik, både er for piger og drenge og du behøver ikke selv, at have knallert for at deltage på holdet.