Babysitter - HUC

Lære lidt om omsorg, ansvarlighed og meget mere - ja, så kan du melde dig her.
Babysitter - HUC
Lære lidt om omsorg, ansvarlighed og meget mere - ja, så kan du melde dig her.
Lør. 10:00 - søn. 15:00
Startdato
28. september 2024
Slutdato
29. september 2024
Aldersgruppe
Til og med 18 år
Klassetrin
Fra og med 7. kl.
100,00 DKK
Klik her for betalingsbetingelser
29. juli 2024
Tilmelding til
17. september 2024
Åbent for tilmelding

Mødetider
Vis
Tilføj til kalender Tilføj til kalender

Undervisere
- Annette Lieberkind

Helsinge Ungdomscenter
Har handikap venlig indgang placeholder
Kanutskivej 5
3200 Helsinge
Tilmeld dig eller via

Vi har efterhånden uddannet en hel del babysittere på Ungdomsskolen, og nu kan du blive en af dem. Kunne du tænke dig at lære at passe små børn, få nogle go’e fif til, hvad du kan fortage dig med de små pus. Lære lidt om omsorg, ansvarlighed og meget mere - ja, så kan du melde dig her. Når du har bestået babysitterkurset, vil du få et diplom og indgå i vores ”Babysitterteam”. Du har evt. mulighed for, at få nogle jobs som babysitter.

Når babysitter kurset er afsluttet, får du mulighed for at komme i praktik i en børnehave en eller to eftermiddage, hvis du har lyst.