Dansk for alle!

Har du lidt svært ved, at læse og skrive dansk. Kan det ind imellem, give dig udfordringer i det daglige og i skolen? Så er dette hold, helt sikker noget for dig. Vores dansklærer er også andetsprogslærer. På små hyggelige hold vil du kunne nå meget langt.

Har du lidt svært ved at læse og skrive dansk og har du ind imellem udfordringer, i det daglige og skolen.

Er dette hold helt sikker noget for dig.

Vi vil bl.a. fokusere på ordforråd, sprog og sprogbrug, og selvfølgelig også andre faglige ønsker.

Vi arbejder på flere niveauer og udnytter danskfagets mange muligheder og områder. Det vil sige, at alle kan være med. Vores dansklærer er også andetsprogslærer.

Vi har små hyggelige hold, hvor du vil kunne nå meget langt.

Dansk for alle!
#8.785
Tir. 19:00-21:30
21 Undervisningsgange