Babysitter, HUC 24+25/10-20

Lære lidt om omsorg, ansvarlighed og meget mere - ja, så kan du melde dig her.

Vi har efterhånden uddannet en hel del babysittere på Ungdomsskolen, og nu kan du blive en af dem. Kunne du tænke dig at lære at passe små børn, få nogle go’e fif til, hvad du kan fortage dig med de små pus. Lære lidt om omsorg, ansvarlighed og meget mere - ja, så kan du melde dig her.

Når du har bestået babysitterkurset, vil du få et diplom og indgå i vores "Babysitter-team", og du kan derved få nogle jobs som babysitter. Når babysitter kurset er afsluttet, får du mulighed for at komme i praktik i en børnehave to eftermiddage, hvis du har lyst. Vores babysitter er med overnatning fra lørdag til søndag. Så der rigtig mulighed for at hygge.

Babysitter, HUC 24+25/10-20
Lære lidt om omsorg, ansvarlighed og meget mere - ja, så kan du melde dig her.
Weekendhold
Aldersgruppe
Fra og med 7. kl.
Pris (24.09.2020)