Safaritøser

Super hyggelig pigetur, hvor vi bl.a. overnatter l Ree Park blandt de vilde dyr.. afgang fredag kl. 16:00
Læs mere i holdbeskrivelsen
Weekendhold
Startdato
29.05.2020
Slutdato
31.05.2020
Aldersgruppe
Til og med 18 år
Klassetrin
Fra og med 7. kl.
400,00 DKK
Klik her for betalingsbetingelser
11.02.2020
Tilmelding til
26.02.2020
Venteliste til
29.05.2020
Aflyst

Mødetider
Vis
Tilføj til kalender Tilføj til kalender

Undervisere
- Trille Pollas
- Christine Kaas Nørregaard

Ree Park
placeholder placeholder
Stubbe søvej 15
8400 Ebeltoft

TØSEWEEKEND 29-31MAJ

Tøsehygge med MAX hygge og oplevelser ud over det sædvanlige.

Vi starter weekenden med at køre til smukke Odense, hvor vi udforsker byen, spiser pizza og tøsehygger med grin, gode historie og overnatning.

Lørdag formiddag køre vi til Ree Park Safari hvor vi først på egen hånd udfordrer parken og dens mange eksotiske dyr. Sidst på eftermiddagen bliver vi indlogeret i Safari Logde som er bygget på pæle ude over græssavannen. Placeringen gør det muligt for dyrene, at komme helt tæt på. Her skal vi mødes med to guider som vil tage os med på tidlig aftentur efter parken er lukket. Vi skal fodre nogle af dyrene ude i det fri og på Landrover safari på savannen. Så er det blevet tid til at spise en dejlig middag i Katanga Hill med udsigt til den store løvefamilie (der er kun en glasrude mellem løverne og os).

Efter middagen er det nu tid til at komme om bag kulisserne, altså komme på besøg i staldene, hvor du får mulighed for at fodre de vilde dyr, måske et farligt næsehorn, en bjørn eller en langhalset giraf.

Herefter går vi til ro, i vores lodge mens vi lytter til lydene af de vilde dyr, måske hører vi ulvenes hylende.

Søndag morgen spiser vi morgenmad, siger farvel til dyrene og vender snuden mod Nordsjælland. Trætte med fulde af gode, spændende samt sjove oplevelser, gode minder og nye venner.

Senest opdateret 13.10.2020 11:33 af