Cirkus Kanutski

Cirkus siden 1973

Hver sommer siden 1973, har Helsinge Ungdomscenter lavet cirkus for børn. De første mange år ved Helsinge Byfest, men nu fortsætter vi på egen hånd.

Vi optræder i et rigtigt cirkustelt, og Kanutski har mange flotte, og rigtige cirkusvogne. Cirkus er en hel lejr, for alle unge der der har lyst i Gribskov Kommune. Vi øver og laver forestillinger i de sidste 10 dag af skolesommerferien og du kan bo på cirkus pladsen imens, hvis du har lyst.

Har du lyst til at være med? Du kan blive artist, journalist, videomand, tekniker, rekvisitør, sminkøse, påklæderske, billetsælger, køkkenpersonale eller noget helt andet. Du kan tilmelde dig her via hjemmesiden, eller du kan kontake Gribskov Ungdomsskole. Der åbnes for tilmeldingerne i foråret.

Det er sjovt at være med til Cirkus Kanutski - Duften af savsmuld, kammeratskabet, solen, kostumerne og det hele, er med til at gøre Kanutski til en fantastisk god sommeroplevelse.

Det er skægt i Kanutski...

Køb jubilæumsbogen her

Cirkus Kanutski

Cirkus Kanutski er fra d. 1 august til d. 11 august.
Fra 6. klasse
Cirkus, Artist