Billetbestilling

Kom og fejr jul med hele familien til ungdomsskolens familiemusical, Mit liv som nisse.

Den unge pige, Julia, vokser op blandt nisserne, i byen Guirlanderup. Hun viser sig, at være dygtig til at være nisse, på trods af at hun jo kun er et menneske.

På sin første dag på Nisseversitetet, får Julia desværre, ved et uheld, sat ild til en af hendes magibøger. Hun beslutter sig derfor, ved kraftig opfordring fra de 3 hekse Zip, Zap & Zup, at opsøge Det Magiske Råd for at undskylde. Men desværre er Det Magiske Råd allerede blevet informeret om Julias uheld, og de beslutter sig for, at forvise hende fra byen Guirlanderup.

Desværre havner Julia hos den onde Gnæk, som udnytter hendes situation, til sin egen fordel.

Gnæk er nemlig ude på, ikke bare at være herre over de onde Skræknisser, men at være herre over hele Guirlanderup også.

Alt imens Gnæk overtaler Julia til, at gøre ikke gode gerninger, har heksene sendt Julias venner, Fnug og Nuller, ud for at finde hende. De kan bare ikke klare det alene og får hjælp af to klassekammerater, Klinke og Finke.

Bliver Julia værdig nok til at flytte tilbage til Guirlanderup, og har hun hvad det skal til for at blive nisse?

• Billetpriser:   Voksen   110,-          Barn   90,- (til og med 12 år)
  • Varighed: 2 ti, 20 min (inkl. Pause)
  • Fra 5 år
  • Dørene åbner 30 min før forestillingen starter.
  • Der kan købes slik, popcorn og diverse drikkevarer i vores kiosk. Vi modtager mobilepay og kontanter.
  • Forestillingen foregår på Kanutskivej 5, 3200 Helsinge
Saloversigt
Der er ikke nummererede pladser

Senest opdateret 07.12.2023 17:10 af LBFRO