Konditor, Karlsminde. Gribskolen

Elsker du at bage lækre kager, eller kunne du tænke dig at lære det?
Så tilbyder ungdomsskolen, muligheden for at lære hvordan man bager de smukkeste kager, lækreste brød og de dejligste desserter.
Du kan blandt andet prøve kræfter med franske macarons til vennerne, kagehuse til jul og kransekage til nytår.

Elsker du at bage lækre kager, eller kunne du tænke dig at lære det?

På ungdomsskolen, har du muligheden for, at lære hvordan man bager de smukkeste kager, de lækreste brød og de dejligste desserter.

Du kan blandt andet prøve kræfter med, franske macarons til vennerne, kagehuse til jul og kransekage til nyt år.

Konditor, Karlsminde. Gribskolen
Man. 19:00-21:30