Junior Brandbekæmper

I samarbejde med Frederiksborg Brand og Redning.
Har du også altid drømt om at blive brandbekæmper? Som Junior Brandbekæmper kommer du til at prøve Brandslukning, Førstehjælp, Forebyggelse af ulykker og meget mere.

I samarbejde med Frederiksborg Brand og Redning.

Har du også altid drømt om at blive brandbekæmper? Som Junior Brandbekæmper, får du masser af praktisk erfaring med brandslukning, samt redning og bliver en del af et rigtig godt sammenhold.

I brandvæsenet er det nemlig vigtigt, at du kan arbejde i teams og træffe selvstændige beslutninger - hvilket vi selvfølgelig hjælper dig med!

For at være med, gælder det bare, at du har lysten til at prøve - til gengæld er det ligegyldigt om du er pige eller dreng, høj eller lav, god til matematik eller dansk eller noget helt andet!

Som Junior Brandbekæmper får du indsigt i rigtig mange af de ting, som de virkelige brandfolk laver, når de er på udrykning og hjælper folk i nød, og dine lærere er derfor også uddannede brandfolk.

Junior Brandbekæmper
Man. 09:00-14:00, tir. 09:00-14:00, ons. 09:00-14:00
Startdato
26.03.2018