Titlen på musicalen er nok for de fleste kendt fra Birthe Kjærs Grand Prix sang fra 1989 og det er heller ikke helt forkert. Sangene i årets musical er nemlig udelukkende danske grandprix sange. Helt tilbage til Dansevisen og frem til de nyere sange.
Historien spiller sig ud i de glade 80’ere, hvor vi følger en flok gymnasie elever i deres kamp med familierelationer, kærlighed, kammerater, skole, forventninger, pres og meget mere. De mange forskellige historier kædes på bedste vis sammen af snesevis af vaske ægte danske grandprix slagere.
Der er i år ca. 35 skuespillere med i musicalen, et 5 mands grandprix band og en masse medvirkende bag og foran scenen. Igen i år er det trekløveret bestående af Line Kemner, Trine Egetved og Michael Møller-Larsen, assisteret af Thomas Lykke Jensen, der står for sanginstruktion, dans og instruktion.

Billetbestilling

Når du har bestilt, vises "formularen er sendt" - Du modtager ikke en separat bekræftelse.

Billetpriser

Børn (indtil 13 år): 60,- Kr