Du kan finde taksterne for ordningen på kommunenes hjemmeside her.

Der bliver opkrævet efter gældende regler for betaling af daginstitutionsplads i Gribskov Kommune. Der er betalingsfri i juli.

Vær opmærksom på, hvis dit barn har folkeregisteradresse i en anden kommune, så er det DEN kommune, som opkræver betaling, og det kan være en anden takst, end den takst, der opkræves i Gribskov kommune

Klippekort, som kan give adgang til den normale fritidsordning de dage, hvor Fritidsklubben er lukket, bliver opkrævet over kommunens normale betaling for ordningen.  Disse kort bestilles og udleveres af den lokale fritidsordning.

Derudover vil vi få gange opkræve betaling for materialer til hobbyvirksomhed og specielle arrangementer efter gældende regler "om betaling af deltagelse i klubtilbud og andre socialpædagogiske fritidstilbud til større børn og unge".

Du kan tilmelde dit barn her

Senest opdateret 21.09.2023 12:45 af SF