Fritidsklubben

Fritidsklubben er Gribskov Kommunes tilbud til 6. klasserne. Vi er meget åbne for gode ideer og ønsker. Vi plejer at sige at det er mulighedernes hus - og alt kan lade sig gøre (næsten) så bare spyt ud hvis, der er noget du kunne tænke dig.

Hvad skal vi lave?

Ja - det kommer jo helt an på dig ! Vi har en masse gode ideer, som vi lægger ud med, men vi vil også meget gerne høre dine idéer.

Hver eftermiddag er der mulighed for at gøgle, spille computer, playstation, bordtennis, pool og en bunke andre spil. Vi arrangerer ture ud af huset til f.eks., skøjtehal, svømmmehal, biograf m.m.

Her er også mulighed for at du stille og rolig kan sidde og lave lektier.

Som medlem af Fritidsklubben får du også mulighed for at deltage i Cirkus Kanutski, men det skal du nok høre mere om.

Du skal være opmærksom på at nogen af aktiviteterne kræver tilmelding på forhånd, og kan godt koste lidt, oftest ture ud af huset.

Du kan se busplanen i Ungdomsskoleprogrammet eller du kan se den her på hjemmesiden. - Busplan.

Husk at du er altid velkommen til at ringe eller komme forbi, hvis du har spørgsmål eller gode ideer. Vi er til for dig, så brug os !!

Vi glæder os vanvittigt til at se dig.

Mange kærlige hilsener

Os alle i Fritidsklubben